سماسما، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

سما جان

تولد سه سالگی سما

1393/1/15 21:23
نویسنده : حیدری زاد
749 بازدید
اشتراک گذاری

1189600751-580.gif3سال پیش درست تو همین ساعت (10صبح )خدا بهترین هدیه آسمانیش رو برای من و مامان  فرستاد

چقدر ناب و رویاییست  این لحظات .....

خدایا ممنونم به خاطر این هدیه دوست داشتنی

خدایا ممنونم به خاطر این همه زیبایی که به زندگی ما بخشیدی

الهی یگانه  هستی ام در پناه تو

دختر قشنگم 3 ساله که با وجودت بهترین لحظه ها رو برای ما رقم زدی ،

عزیز دل بابا ومامان امروز 3 ساله شدی

تمام تلاش من و مامان لیلی تو این 3 سال این بود که احساس خوبی از زندگی داشته باشی امیدوارم موفق بوده باشیم ، از این به بعد هم همه سعی ما برای  خوشحال نگه داشتن تو خواهد بود

3ساله که با خنده هات خندیدم ، با گریه هات گریه کردم ، بعضی موقع ها هم از دستت عصبانی شدم

بعضی موقع ها هم تو از دست مامان ناراحت شدی و قهر کردی

 

اشکال نداره نمک زندگی به همین چیزاست

نفس بابا الان دارم به لحظه به دنیا اومدنت فکر می کنم  ، اون لحظه ای که دکتر خبر تولدت را به ما داد، انگار همه دنیا رو به من دادند چه حسی  داشت ، تو هم همین حسو حتما  داشتی همه آرامش دنیا تو همین لحظه خلاصه می شه ...

وای که چقدر عشق می کنم وقتی می گی بابا  بخلم کن

خدایا هزاران هزار بار شکر به خاطر وجود دختر گلم سما


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جواد ناصري
5 مرداد 93 20:24
با سلام واقعاً قشنگ بود خدا حفظش كنه خدا سايه شما و مادرشو از سرش كم نكنه آرزوي بهترين ها رو براش دارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سما جان می باشد